pátek 2. července 2010

Záhada bílé kočičky vyřešena

2.7.2010

Bílá kočička, neznámá, toulavá a rozmazlená, se občas mihla po silnici (koleduje si!)

Psala jsem o ní před časem, a před nějakým týdnem se vyřešila její záhada. Objevila se její majitelka a je to sousedka odnaproti. Svět je malý a kočky mají své tajemství...
roč se kočička toulala a proč běhala kolem aut? Byla totiž přesazena odjinud a nemohla si zvyknout... asi to bude chvilku trvat. Hlavní je, že má kde být, má co žrát a nezahyne hladem na nějakém opuštěném místě. Před několika dny zase probíhala kolem našeho zrovna ve chvíli, kdy jsem brala balík od pošťáka... Byla natolik ochočená a flegmoška, že se nechala znovu chytit, tak jsem ji chvilku vzala znovu domů a dala jí napapkat... masenko z konzervy jí chutnalo a pak si chvíli hověla v síni na stole. Jako doma!

Dokonce dala pěkné kapky našim domácím čindám, které ji přišly okukovat... při pohledu na ni, jak prská a zavile vyhrožuje, mi připomněla jednu bílou kočičku z nedávno přečtených Vampýrských diářů (Upířích deníků)... takže jsem ji sama pro sebe pojmenovala Katrin.

Katrin, hovící si a ležící, na letácích se jí líbí, je asi komerční ...

Žádné komentáře:

Okomentovat