pondělí 26. července 2010

Vampire Diaries - dárek od Labandy

26.7.2010

Viděla jsem u Labandy krásný blend na téma Upírské deníky - a protože to je poslední dobou můj oblíbený seriál, obrázek mě nadchnul.

Ne, vlastně mě obrázek nadchnul už na první pohled - to, že byl na téma Upírských deníků, byl jenom bonus.
Požádala jsem Labandu, zda by pro mě nevytvořila něco podobného - a Labanda skutečně udělala pro mě další krásnou prolínačku na téma Vampire diaries...

A protože obrázky jsou krásné oba, s jejím souhlasem je zde vystavím. Myslím, že se jí opravdu mimořádně povedly, krásné prolínání, vhodné tónování barev - bravo, Labandičko!

Mimochodem - odkud přišlo slovo blend a jak dlouho už se běžně používá v blozích a webovkách?

Ve Wikipedii jsem vyčetla, že anglické slovo "blending" znamená česky "mísení" a je to výraz pro vznik nových slov z částí dvou nebo více jiných slov.
Takže, v oblasti obrazové to vlastně znamená smísení různých obrazových motivů v jeden obraz?

První téma Upírské deníky
(autorka: Labanda)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat