úterý 20. července 2010

Vtípky pro červencový den

20.7.2010 (emailovky)

Babičko, tak nám povězte, jak se to všechno seběhlo?
Babička: No, jdu takhle parkem, sluníčko krásně svítilo a hřálo,
tak jsem se posadila na lavičku.
Po chvilce šel kolem mladík, takový pohledný a sedl si ke mně.
Po minutě se přisunul blíž a vzal mne kolem ramen.
Žalobce: Bylo vám to nějak nepříjemné?
Babička: Ne, vzpomínala jsem, jak to bylo krásné, když jsem ještě byla
mladá.
Soudce: A co bylo dál?
Babička: Potom mi začal jednou rukou rozepínat halenku, a když
jsem se nebránila, tak mi druhou začal sunout pod sukni ke kalhotkám.
Když už se mně tam málem dotknul, pustil mne a zakřičel "1. apríl..!"
Tak jsem ho zabila, hajzla jednoho!


Žena je s manželem u psychoterapeuta po dvacetiletémmanželství, stěžuje si na osamělost, nepochopení, nedostatek lásky, sexu, atd, atd, atdlll
prostě mele, mele a mele...
Terapeut po přiměřené době vstane, obejde stůl, požádá ženu, aby se postavila, přistoupí k ní, obejme ji a vášnivě ji políbí. Žena si pak pomalu jako v tranzu sedne a mlčky sedí.
Manžel na to čučí jako tydýt...
Terapeut říká manželovi: "Tohle vaše žena potřebuje aspoň třikrát do týdne. Můžete to pro ni udělat?"
Manžel se zamyslí a povídá: "Můžu ji sem vozit pondělky a středy, ale v pátek ne, to chodím na ryby..."



I kytky se můžou zfetovat...



Žádné komentáře:

Okomentovat