čtvrtek 29. července 2010

Finančák a zvířátka v lese

29.7.2010 (emailovky)

Finančák a zvířátka v lese

Do lesa zavítá Finanční úřad a mezi zvířátky zavládne panika.

Šnek i s celou rodinou utíká z lesa. Potká ho čáp a ptá se:
"Kam běžíš šneku?"

"Ale, do lesa přijel finančák vybírat daně a teď - já mám barák,      
moje stará má barák, všechny děti mají barák, no to bych se nedoplatil!"

Čáp se zamyslí a začne taky utíkat. A narazí na medvěda.
"Kam běžíš čápe?"

Ale, do lesa přijel finančák vybírat daně a vem si - já si žiju na vysoký noze,
moje stará si žije na vysoký noze, všechny děti si žijou na vysoký noze,        
no to bych se nedoplatil!"

Medvěd se zamyslí, začne taky utíkat a škobrtne o krtka.
"Kam se valíš  medvěde?"?

"Ale, do lesa přijel finančák vybírat daně a teď - já mám kožich,             
moje stará má taky kožich, naše děti mají všichni taky kožich,
no to bych se nedoplatil."

Krtek se zamyslí a rychle se taky hrabe z lesa pryč.
Vyhrabe se až ZOO přímo v kleci paviánů. Starej pavián na něj kouká a ptá se:
"Co tady děláš krtku?"

"Ale, do lesa přijel finančák vybírat daně a teď - já mám nahrabáno,           
stará má nahrabáno, děti ty mají taky nahrabáno, no to bych se nedoplatil!"

Pavián na to:
"Krtku, co blbneš. Podívej se na mě - já mám holou prdel,
stará má holou prdel, naše děti mají taky holou prdel -
a stejně nás všechny zavřeli!"

Žádné komentáře:

Okomentovat