pondělí 7. června 2010

Včera neděle byla, včera byl hezký čas

7.6.2010

... včera neděle byla, za týden bude zas.

To je sice pravda, ale kde je psané, že bude znovu tak krááásný sluneční den? Idylka jako v létě vylákala kolisty (rozuměj cyklisty), svištěli silnicí jeden za druhým, cyklistické kalhoty, hlavy chráněné přilbami (opravdu, ochranné přilby jsou vidět stále víc a víc), rybyříci vyrazili nejen na Modrou zátoku, ale i na místní rybník, věrný svému obecnému názvu. (Rybník rovná se voda plná ryb...)
A protože kvítky kvetly jak o závod, včely bzučely a mouchy zuřivě vlétávaly do místností, aby pak zpanikařeně otravovaly život všem obyvatelům, vypadla jsem na chvíli taky ven.

Se svým digitálkem, a dvěmi náhradními bateriemi v kapse (náhoda je blbec a už se mi stalo, že mi foťák zkolaboval během focení) jsem se šla cournout po okolí...

Že si při tom cournutí udělám pár fotek.

Nakonec jich bylo víc než jen pár, ale všechny sem dávat nebudu, neb by zabraly místa zvíci deseti článků...

Začala jsem s kytičkama... a kytičkama jsem skončila.
Těmto modrým kráskám se říká Iris.
Kytičky na posledních fotkách nemusím představovat - říká se jim královny květin.





















 





Věřili byste, že je ta fialová koule česnek? Skutečně, je to česnek... jen ozdobný, nejedlý.



























Krásná růže u školy kvetla


























 
Zátoka nebo slepé rameno?  Tady rybník končí...



























O šípkových růžích řeka tiše zpívá... (písnička z jedné šípkové pohádky...)
























 


Lávka přes potok
























 


Potůček, ještě s vodou (díky dlouhodobým dešťům, jindy to bývá vyschlé koryto, hlavně v létě)



























Zahrádka neopracovaná, plná vlčích bobů... není ten plevel nádherný?

  
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat