čtvrtek 3. listopadu 2011

Kyjovské orientální školení

3..11.2011

Přestože školení nemám ráda, to dnešní bylo příjemné.

Dozvěděla jsem se nějaké zajímavosti o orientální tělové kosmetice, marockém balzámu, Ghassoul, a různých druzích léčivého jílu. Měla jsem možnost přivonět k různým esencím a vyzkoušet si několik esenciálních vůní i masážních olejíčků a balzámů na vlastní kůži.
Můžu říct, že jsem po skončení byla navoněná jak orientální princezna.
Můžu říct, že tu vůni ještě cítím i teď...
Úžasné.
A co víc - bylo vskutku krásné počasí!

Školitelka měla opravdu ráda své vůně a své olejíčky a bahýnka, na která narazila, když žila se svým mužem v tamějších oblastech... byla pyšná na kvalitu věcí, které se snaží dodávat, na své znalosti, zkušenosti a hlavně, na výsledky. Školitelka je příjemná mladá žena, která opravdu žije pro svou práci. A která bude navíc příští týden v televizi, v jednom pořadu pro ženy. (Jestli tohle chce někdo brát jako reklamu, ať ji tak klidně bere...). Takže jestli nezapomenu, při své skleróze, určitě se podívám.

Co mě překvapilo v Kyjově?
Klid.
Nevím jestli to bylo mimořádné, nebo běžné. Ale bylo to klasické poklidné ospalé městečko... nebo spíš, neklasické poklidné ospalé městečko. Jako by se zastavil čas. Ano, lidé chodili kolem, děcka ze školy, sem tam nějaké auto... ale co jsem neviděla, byl shon.
Jsem zvědava, jestli tam ještě zavítám. Budu mít stejný dojem?

A na závěr několik foteček z Kyjova...

Záběr na nádraží - trochu mě zklamal vzhled, nádraží v rekonstrukci, ale hlavně, představovala jsem si je malovanější.
Dále jakási zajímavá budova a místní potůček. Jméno neznám... Taky jsem narazila na Kuželkárnu a hned vedle vývěsní cedule s nejposlednějším kuželkářským skóre. Následovala opuštěná terasa, se zavátými stoly a lavicemi... už je zima a štamgasti se určitě přestěhovali dovnitř.






































































 










 











 









 V Kyjově mají pěkný parčík. V tomto období plno krásných barev. Vše kolem bylo velice klidné, jako by se zastavil čas.

























































































































































Závěrečné pohledy na místní náměstíčko. Co mě překvapilo, byly různé průchody, ve kterých byly další stánky a obchůdky.




Žádné komentáře:

Okomentovat