neděle 13. listopadu 2011

Vítězství nad blbostí? Nemožné!

13.11.2011 (tt)

Nechtělo se mi psát do tématu týdne. Nemožných věcí na světě je spousta a přestože jsou některé možné, pořád zůstává několik nemožných.


Je zcela nemožné chodit po hlavě. Nemožné je zvrátit tok času. Nemožné je ovládnout a nemožné je oživit zemřelé. Je nemožné získat lásku někoho a nemožné je, vzít zpátky ošklivé slovo, které jsme v hněvu vyřkli. Nemožné je proměnit vodu v oheň a změnit povahu člověka. Nemožné je přivést zločince na cestu dobra a nemožné je dokázat, aby politici byli ohleduplní a poctiví k sobě i k ostatním. Nemožný je ideální svět.

A nemožní jsou i někteří lidé, kteří nejsou zas tolik vidět.
Nemožné je domluvit se s blbcem.
I když se člověk pokouší o nemožnosti a s blbem se domlouvá.
Po dobrém, po zlém... je to nemožné.
V lepším případě je lepší zmizet a nic neřešit a doufat, že vše skončí bez následků.
V horším případě se blbec ukřivděný ve svém vesmíru postaví na zadní, a začne kopat a kousat a mlátit kolem sebe. Pokud to skončí několika nadávkama, je to ještě dobrý konec.
Horší je, když takový blbec začne útočit na nás, naši rodinu, a převrátí náš život naruby.
Při probírání tématu týdne jsem několikrát narazila na blog jakéhosi dítěte, které vesele cpalo do TT své pidičlánky s nicneříkajícími texty nebo obrázky. Protože mě to mírně popudilo, napsala jsem tomu dítěti komentář, aby nespamovalo. Jenže se stalo to, co jsem tušila... přišla jsem do cesty blbosti, a ta je panečku neomezená a rozpínavá! Další články, které chrlila ta hloupoučká holčina, se objevovaly znova a znova v tématu týdne. Nic nepomohlo vysvětlování i od dalších blogerů, nic nepomohl ani můj další komentář, tohle nebetyčně omezené dítě si prostě spamovalo dál.
Nebudu tady řešit, že se rozlícená autorka onoho blogu vrhla na můj s několika důraznými komentáři. Které navíc byly hrubě urážející. Spíš bych měla řešit samu sebe - jak to že jsem zase dopustila, abych bojovala s blbostí?
Cožpak jsem se už tucetkrát nepoučila, že ve srážce s blbcem je lepší utéct?
Že ve srážce s blbcem nikdy nevyhraju? (Nevyhraješ, nevyhrajete...)

Jediná rada pro další případná setkání i pro všechny ostatní: nediskutovat. Nepřesvědčovat. Utéct. Ignorovat.
A doufat, že tento blbec (nebo tato blbka) neosloví nebo nepřesvědčí další lidi, aby byli stejní.

Na závěr dva ilustrační obrázky, oskenované z obrazovky:
První je vyňatá část z příspěvků k TT
Druhý obrázek je minikoláž z komentářů - komentář jsem dala do spamu a adresu oné děvy zablokovala.
Možná mě ještě oslní svými výjevy z jiné IP adresy, ale to přežiju...











Žádné komentáře:

Okomentovat