pátek 18. listopadu 2011

He-ho-bi

18.11.2011 (tt)

Jsou témata, o kterých můžu psát a témata, o kterých psát nemůžu. Proč? Protože mi chybí dostatek zkušeností.

Ano, přiznávám se se studem ve tváři, že nejsem in.
Nepiju, nedroguju, nejsem lesbicky založená, ani bisexuálka. Nestřídám partnery.
Bože, jsem tak out.

Nevím, co si s tím počít. Mám se obrátit na psychologa a zeptat so, co je se mnou v nepořádku?
Jaktože si každý týden nedopřávám sex se střídavou orientací - podle nálady? Proč nejsem schopna si nalajnovat úterky v ženském opojení a pátky jako pánské jízdy? A každému na potkání vyprávět, že tohle je naprosto normální a proč to tak nedělají všichni, když je to tak normální... Vždyť není nic lepšího, než mít na výběr a rozdat si to jednou s ženskou a podruhé s chlapem...

Jsem out. Jsem totálně vyoutovaná a půjdu asi klečet do kouta. A v tom koutě, (outě) pak můžu tiše meditovat, proč.
Proč vlastně heterosexuálové neřeší svou heterosexualitu? Proč nemají potřebu se za ni omlouvat a hlásat, že heterosexualita je normální? Proč netvrdí, že je naprosto normální sex chlapa se ženskou? Proč nezakládají kluby a nevypisují nová hesla pro práva heterosexuálů?

O bisexualitě se tvrdí, že je normální.
O homosexualitě se tvrdí, že je normální.
Přesto se bisexuálové a homosexuálové bijí za svá práva a křičí, že je to normální.
Takže z toho vyplývá, že heterosexualita normální není.

Asi založím klub. Klub heterosexuálů, kteří mají právo na svou sexuální orientaci. Protože je to snad taky normální...

Nebo není?


Láska je láska.
Co jsem chtěla tím textem říct?
Nejsem proti bisexuálům.
Nejsem ani proti homosexuálům.
Jediný, proti komu jsem, je tvor zvaný BLBEC.
Ale text jsem napsala z jednoho důvodu - protože se najednou vyrojilo tolik lidí, co hlásají homosexualitu i bisexualitu. Tolik lidí, kteří tvrdí, že je to naprosto normální a naprosto v pořádku. A tolik lidí, kteří kolem sebe mají dalších tucty bisexuálů a homosexuálů. Až je k podivu, že heterosexuálové ještě existují...
Nemůžu si pomoct, já znám akorát jednu bisexuálku. Nebo spíš jsem znala, je to bývalá kolegyně z práce... A byla to fajn ženská, která měla hodně zájmů, byla hodně otevřená a byla zvláštní se svým způsobem myšlení i jednání.
Ale pořád je to jediná ženská, kterou znám jako bisexuálku.

Žádné komentáře:

Okomentovat