pondělí 21. listopadu 2011

Týdeníček 11

21.11.2011

Kominíky nemám ráda, ale jsou užiteční. Dnes jeden objednaný a zas mám na rok pokoj...

Nemilé - musím okamžitě koupit nová dvířka ke komínu, ta stará jsou v dezolátním stavu, prorezlá skrz naskrz - a cože ještě udělal ze své vlastní vůle? přitlouk k nim pár hřebíků, aby nevypadly. Asi to jeho kominické srdce neuneslo a představa, že se přes ty dvířka prohání spousta sazí, které můžou vybuchnout ven, ho iritovala.
Takže úkol číslo jedna - koupit nová dvířka.
Splněno.

Mám nového brouka v hlavě. Hemisféry! Pravá, levá, kdo se v tom má vyznat... Takže jo. Pravá je ta pocitová, symbolická, obrazová - a levá reálná, matematická a logická.Takže jsem zas o něco chytřejší, teď ještě udržet si tuto vědomost v hlavě...
Taky má dnes pohřeb sousedka... A protože jsem se dozvěděla, že ta přepečlivá, pořádkumilovná, ukecaná, ale v podstatě hodná paní, pomlouvala mou mámu a hnojila na ni, na pohřeb jí nepůjdu. Ze slušnosti jsem koupila kondolenci a tím to bude uzavřeno.
Perlička dne: ze tří objednaných lidí mi tři nedošli.

Jelikož jsem ještě pořád děvče objevitelské, vyzkoušela jsem čokolávovku. V překladu - masáž lávovými kameny s horkou čokoládou.
Myslím, že to nebyl nejlepší nápad... spousta bince, špinavé ručníky i kameny. Myslím, že čokoládu omezím pouze na masáž a zábaly. A pro lávovky nechám olejíčkové směsi - mandle s čokoládou a pomerančem nebo extra namíchaný esenciální koktejl ve slunečnicovém oleji. Bio oleji, samozřejmě že ne stolním...

Abych se nenudila, v den sváteční studentský je další úklid - tentokrát Relaxový. Nikoliv relaxační!
Grunt mého pracoviště. Nojo, budou vánoce... I když počítám, že za týden to nebude poznat. Podlahy budou zašlapané, na poličkách i rámech dveří se bude znovu usazovat prach. Ale fakt je, že chvíli to tam vonělo čistotou a mýdlem...
(Tím nechci říct, že jindy je to jako u osmi prasátek, uklízí se tam průběžně, jen to bylo důkladnější.)
Jako chuťovku týdne jsem vyzkoušela receptík podle Lucerny - kuřecí prsíčka s ananasem. K tomu rýži... a když si uvařím kafčo a k tomu ten skvělý štrůdl s tvarohem, borůvkami a třešněmi. Z listového těsta... (likviduji mražené zásoby) - tak je to pěkná tečka za tím upachtěným dnem.

A abych se měla pořád pestře, mám volný den. Mimořádně depresivní, takže o něm ani nebudu psát. A následuje depresivní sobota a depresivní neděle.
A protože je těch depresí víc než dost, přestávám s týdeníčkem. Než psát v jednom kuse od špatných náladách, je lepší nepsat vůbec...

Ale ještě než přestanu s týdeníčkem, chci zmínit květák. Tuť jsem si koupila v pátek květák, že si uvařím růžičky a k tomu brambory a ze zbytku udělám květákovou polévku. Nevěřila bych tomu, ale květák přiřazuji k zimním rajčatům a jahodám - vzhled atraktivní, chuť žádná.
Nevěřila bych, že květák dokáže být zcela bez chuti, ale dnes tomu věřím.
A tím jsem skončila s květáky v zimním období...


FOTO TÝDNE (tentokrát přišlé s emailem)

foto i život s holou prdelí může býti veselý


Žádné komentáře:

Okomentovat