úterý 22. listopadu 2011

Dobří lidé nevymřeli

22.11.2011

Oznamuji optimistům i skeptikům, že dobří lidé nevymřeli.

Když jsem včera stála na zastávce jak ypsilón a dozvěděla se, že nepojede autobus, protože kdesi na startu exnul, řešila jsem zrovna dilema, zda zavolat do práce, nebo počkat na nějakou náhradu.
A v tu chvíli přibrzdilo okolojedoucí auto a řidička se zeptala, jestli chce někdo svézt...
Podotýkám, že už byla celkem tma a řidičku jsem neznala, i když je možné, že ona mě znala. Od vidění.

Zkrátka - do práce jsem se dostala (i když to byla jen miniakce na otočku) a zpátky už to jelo dobře. Ta mladá paní mě brát nemusela. Nemusela brát nikoho (se mnou se do auta přikvedlala ještě jedna slečna, která též mířila tím směrem). A v dnešní době někoho brát je i riskantní. Ale, jak sama řekla, měla odpoledne podobný problém, protože autobus, se kterým jela domů, taky nějak stávkoval...

Tímto bych chtěla říct všem dobrým duším - děkuji za to, že jste!



(Duhový ptáček zapůjčen z netu...)

Žádné komentáře:

Okomentovat