neděle 13. října 2013

Babí léto ještě labutivě

Druhá série sobotního focení. Snad ty fotky budou už lepší!

Na silnicích jsem fotila jak magor. Sanitka, která prosvištěla kolem, mě minula o pár čísel. Ještě chvilku a mohli mě vézt taky.
No, trochu přeháním, minula mě dost daleko, aby mě nesmetla.
Ze silnice sjeto na cyklostezku a série výcvaků.
Na cyklo holka běžící s pejsanem. Kdo potřebuje víc pohybu?
Lavička, lákající k usezení. Ale fotila jsem vestoje.
Stromy, stromy, stromy. Zkrátka, krajinka kolem Vlastně je tu malá rovinka a v povzdálí se zvedají kopce.

Vzdálený pohled na cyklostezku. Stromořadí, patrně jeřabin. Jeřabiny jsou vůbec poslední dobou v kurzu, dřív se sázely jabloňky, špendlíky a třešně. Ale jeřabiny bývají i jedlé a jeřabinová zavařenina je výborná k masu na divoko i k paštice.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Holka běžka s čoklíkem. Zřejmě jezevčík.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zajímavé, jak různorodé bylo v tu chvíli nebe. Místy pomněnková modř, místy oblačno až zataženo, do pochmurna, místy neutrálně.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ještě jednou stromkový záběr. Jakoby zamlženo v oparu.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zastávka u mokřadu. Několik fotek vodní hladiny, lehce rozčeřené, odlesky házející. V rákosí se schovávají rusalky před zlými vodníky. Ale kdoví, třeba i vodníci zazimovávají.






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Padáčky nachystané na odlet.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kolem projíždějící tandem. Pěkně jim to šlape! Na kole a zřejmě i v životě.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A moje věrné, téměř už historické kolo. Vím, že někteří se při pohledu naň ošklíbají, je už kapku zrezivělé. Ale jede se na něm skvěle! A nepotřebuji ani přehazovačky převodů.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Končím s dnešním focením a přeji vám pěkný den!
 

Žádné komentáře:

Okomentovat