pátek 25. října 2013

Tak ono to ještě není tak zlý

Ve středu už mi připadlo, že máme po sezóně, tedy po babím létu. Ale ještě není tak zle. Stačila jsem ulovit několik záběrů pěkných, některých plusmínusových a dva, které se mi vůbeec nepovedly.

Zjistila jsem, že Sametka ztratil obojek klinkáček, možná schválně, abych ho neslyšela, až ho budu nahánět na dvorku nebo předzahrádce (a že jsem ho naháněla, dnes večer!)

Dál jsem zjistila, že Sametka dovede přesně vystihnout, co potřebuji a udělá všechno proto, aby mi v tom zabránil (s oblibou čtu vleže a on se usalaší vprostřed knihy, pokud ji zrovna netrhá nebo neokusuje rožky), s oblibou jsem na počítači a on visí na monitoru, půlkou těla přes obrazovku.)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Taky se mi povedlo ještě pár výcvaků a tak než zapomenu, přidám je.

Tak třeba krásný listěný koberec předvčírem.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Asi o dvě hodiny později už je nemilosrdně likvidován úklidovou četou.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Krásná letitá bříza u nádraží.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sametka miluje prolézačky (počkej, až je jednou rozřežu a spálím!)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Činda zas miluje vysoké posezení (ale nemiluje focení)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Činda miluji krabici (jakožto ostatní kočičí osazenstvo, které se v ní podle chuti střídá)




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Ale pořád nemiluje focení...)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pro změnu nádherné podzimní zátiší u nádraží


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detail onoho zátiší


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detail ořešáku, dnes focený. Dramatická fotka!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A na závěr detail, jak se pan Sametka umí tulit. Mazule!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dnes to byla směs zdánlivě nesourodých foteček, asi proto, že jsem je nesourodě fotila...


P.S. připravuji Liebster blog award, zjistila jsem, že jsem už podvakráte nominována. A poněvadž mám ještě dluh z loňska, bude Liebster blog award asi trojmo (loni to šlo pod jiným názvem Blogové letadlo).
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat