pondělí 7. října 2013

Projekt 365-11

A už tu máme říjen. A dvaapůl měsíce do vánoc.

1.10. úterý - nakopla jsem kolo a jela znovu k zubařce. S tím posledním zubem. Pro jistotu. Přede mnou paní na trhání, byla tam skoro čtyřicet minut. Pletla jsem a povídala si s místním pamětníkem. Chtěla jsem jet ještě k tetě, ale volala mi klientka ohledně práce, takže návštěvu tety jsem zrušila.
K zubařce znovu do třech týdnů.

Blučinský kostel, lehce přiostřeno


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.10. středa - slibovaná a odkládaná návštěva tety. Dokud je pěkně, na kolo. Dostala jsem několik jablíček a nabrousila jí nože mou bezvadnou ultrabruskou.

Na cyklostezce


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3.10. čtvrtek - konečně došel kýžený balíček s lahvičkami a dózičkami. Na vzorky olejíčků a krémů, které odbírám.
Též synovečkem dovezen a nainstalován Skype. Jsem z toho vedle.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4.10. pátek - akce Brno. Fofr prohození obsahu tašek. Pro tetu i bratrance pár kousků buchty s jablkem a skořicí. Já si odvážela tašku s bramborami, ořechy, rajčaty, kapustou a kořenovou zeleninou. Plus deset vajíček, dnes bych mohla hrdě říct, bio.

Při čekání na vlak. I Lajhlad má svoje graffitti.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5.10. sobota
Nějaká vyšťavená. Takže hnípání, filmování, čtení, spaní. A focení příšerky.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6.10. neděle
Návštěvos, bráchos, synovcos. Sametka v centru dění. Mazlík dne! Též čtečka v centru dění. Můžu totiž do ní dát normální textovku z wordu, takže i stažené články z blogu a vzpomínky, co dávám dohromady (ne, žádná bichle to nebude. Brácha prohlásil, že by bylo dobrý, vytisknout to a svázat do sešitku.)

Čtečka! Promítne se tam i fotka nebo obrázek, ale jen černobíle.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7.10. pondělí
Dnes jediná klientka, ale i ta odpadla. Nachlazení. Kruci.
Ale jiná se objednala na později. Tak aspoň něco.
Výborná kuřecí polévečka se zeleninkou od bratránka. A brambory od bratránka a pečené kousky kapra od bráchy. Dá se říct, rodinný oběd.

Princezna pod závojem.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Citát týdne:

Děláš-li si nové přátele, nezapomínej na staré.
(Erasmus)

Krásný, snad neupršený, týden!
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat