sobota 26. října 2013

Liebster blog award

Nejdřív mě oslovila Magicforever, podruhé mě nominovala Kariol. (Jestli jsem se ocitla u někoho potřetí, zatím nevím...)

A protože první pozvánka přišla od Magicforever, odpovím nejdříve na její otázky.

V čem spočívá toto blogové letadlo? V tom samém, co loni (to svědčí zřejmě o úspěšnosti onoho dotazového projektu).

Pravidla?

Pověz 10 věcí o sobě

Odpověz na 10 otázek toho, kdo tě nominoval

Vypal deset otázek pro další nominované

Vyber pět blogerů a pošli jim pozvánku k této akci.

 

 

 

 

Deset věcí o mně


1. Vím, že nic nevím. Tohle je aspoň málo, co vím. I když někdy možná působím jako Brouk Pytlík, tak vážně nic nevím.

2. Potřebovala bych zhubnout a zmoudřet. Jednotlivě i dohromady.

3. Sním o 160 milionech (dobrá, stačilo by mi 16 milionů. No, taky bych se spokojila se 160 tisíci a koneckonců, ani 16 tisíc by nebylo k zahození. A když přijde na věc, bodlo by mi i šestnáct stovek...
Šestnáct korun už mě nevytrhne.)

4. Prokrastinuju, až je mi to samotný blbý.

5. Zapomínám na to, co bych si chtěla pamatovat a nezapomínám na to, co bych ráda zapomněla

6. Děsně ráda jím, ke své škodě. Ale když ono je to jídlo tak chutné!

7. Dokázala jsem pár věcí, o kterých bych nevěřila, že je dokážu (v dobrém i ve zlém slova smyslu)

8. Nedokázala jsem pár věcí, které jsem dokázat chtěla.

9. Zoufale bych chtěla být šarmantní, vtipná a chytrá.
Ale skončila jsem u "bych chtěla"

10. Taky jsem se rozhodla, že když už tady jsem, tak tady budu.


 

 

 

 

Otázky od Magicforever

1.Keby si si mohla splniť hociktoré želanie, ktoré by to bolo a prečo?

Mám jedno nesplnitelné přání - vrátit čas a říct to, co jsem nestihla říct.
Pak mám druhé přání, které má asi každý z nás, je přízemní, příjemné i ošemetné zároveň - vyhrát ten zatracenej jackpot.
Třetí přání by bylo, abych z té výhry nezblbla a zůstala při zemi
A čtvrté přání, abych to štěstí z výhry nezaplatila zdravím
Páté, další nesplnitelné přání, mít moc uzdravovat.
Sakryš, nemělo být to přání jen jedno? Jsem nějaká neskromná, zdá se.

2.Keby si teraz mohla povedať hocičo hocikomu, komu, a čo by si povedala?

Zeptala bych se bráchy, proč je takovej, jakej je. Jestli je takovej z nevědomosti, nebo ze zatvrzelosti, nebo z lhostejnosti. (Bráchy mám dva, otázka by platila jen jednomu z nich)
Pak bych měla pár otázek na politiky, ale oni jsou už natolik mimo realitu, že ty otázky by stejně nezodpověděli, protože by začali mluvit o něčem jiném.
A do třetice bych se zeptala Boha, jestli ten trest za Evino provinění není už příliš dlouhý. Ale možná nemá takový problém s časem jako my, takže pro něj to může být okamžik, pouhá chvíle)
(Zase už je to víc otázek než jen jedna)

3.Aký štýl hudby počúvaš?

Poslouchám různé styly, takovou všehochuť. Mám ráda české i slovenské i zahraniční písničky (vlastně Slovensko už je taky zahraničí). Mám ráda folk, country, trampské, popík, rock, hard rock, občas i metal, pár operních kousků a něco ve stylu relax, keltskou muziku.
Takže hudbu drsnou, energizující, taneční, melodickou, jemnou, ukolébavou, emotivní, mystickou...
Kdybych měla jmenovat, namátkou, Spirituál kvintet, Asonance, Hoboes, AG flek, Hradišťan, Enya, Loreena McKennitt, Whithin Temptation, Queen, Slade, AC/DC, Led Zeppelin, Smokie, Avril Lavigne, Clannad, Nohavica, Kryl, ERA, a také soundtracky. Tedy Zimmer, John Barry, Badalamenti, Morricone, Howard Shore, James Horner - a když zalovím v domácích vodách, tak je jedna stálice a to je Karel Svoboda.

4.Keby si mohla strávila by si radšej jeden deň v pekle alebo nebi?

Sice mám ráda teploučko, ale zkusila bych to nebe, protože občas si myslím, že v pekle už jsem (a když ne v pekle, tak v očistci)

5.Aký by mal byť tvoj dokonalý partner?

Nároky se za tu dobu pořádně změnily. Asi by to měl být člověk pohodový, se smyslem pro humor, takový, který nedělá ze všeho tragedii a hysterické výstupy (i když opačný extrém, naprostá lhostejnost, taky není dobrá). Měl by mít koníčka, který zaplní část jeho času (ale koníček by neměl zabírat všechen čas), měl by být aspoň přijatelně vzdělaný (takže určitý rozhled - tím netvrdím, že by měl být génius), měl by mít aspoň standartní úroveň (strupy, hulváty, alkoholiky, slabochy a přílipky neberu), měl by být manuálně šikovný, aby leccos dovedl opravit, nebo natolik výdělečný, abychom mohli opraváře zaplatit, tak trochu džentlmen, soucitný člověk (ale nenechat se sebou orat), zkrátka, asi člověk, jaký neexistuje.
Jo a měl by mi být aspoň sympatický.

6.Aký magický predmet by si chcela vlastniť? (pokojne si ho vymysli)

Prsten, který splní každé přání. Není co řešit.

7.Čo hovoríš na "priateľstvo s výhodami"?

Eh? Tak to není přátelství, to je jen známost s výhodami. Ale vím, že takovéto "přátelství" leckdo praktikuje.
Pokud se jedná o přátelství s výpomocí, když je potřeba, pak to beru - ale musí to být přátelství pro přátelství, ne kvůli výpomoci a výhodám.

8.Myslíš, že tvoj život by bol iný keby si si nezaložila blog?

O moc jiný by nebyl, jsem pořád stejná. Ale blog mě přece jen trochu změnil, stala jsem se odvážnější, odrazem reakcí čtenářů jsem zjistila, že moje záliby nejsou tak nesmyslné a hlavně zbytečné, a začala si víc věřit.

9.S akými ľuďmi si najlepšie rozumieš?

Asi s lidmi stejné krevní skupiny, jak se říká... A taky nejsilnější vazby jsou z mládí, ať se jedná o kamarády nebo spolužáky ze střední (na posledním srazu spolužáků jsem měla pocit, že se vůbec nic a nikdo nezměnil, i když jsme se změnili všichni)
Ale asi mám divnou krevní skupinu, protože třeba v práci si nerozumím ani s jednou z mých kolegyň, nebo spíš, máme všechny úplně odlišné zájmy. Ale když pohledáme určitá témata, je o čem mluvit. O počasí, o jídle, o zdraví, o nemocech, o zákonech, o politicích, o žambulce, o tom, jak se blíží vánoce, o tom, jaké byly vánoce, o dětech, o prázdninách, o výdajích, o dovolené (jen krátce, to je aktuální a krátkodobé téma), o skandálech, o růžovce - a s jednou z kolegyň občas i o knížkách.
Ale měla jsem dvě kamošky, se kterýma jsem mohla zmlít všechno, co jsem jmenovala, ale taky jsme klábosily o filmech, o hercích, o nominacích na Oskara (a jak byly některé nespravedlivé), o seriálech, o knížkách, o recenzích, o receptech, o výletech, o fotkách, o plánech...

10. Až zomriete, budete chodiť ľudí strašiť? :D (Ja by som chodila)

Podle toho.
Podle toho, jestli tam za branou bude líp, tak dobře, že po tomhle světě se už neohlédnu, protože se mi bude zdát mdlý a zašedlý.
Což si nedovedu představit, protože tenhle svět se mi zdá být pestrý a placama nádherný.
Některé lidi bych strašila docela ráda, problém je v tom, že by mě asi nevnímali...

 

 

 

 

A deset otázek pro moje drahoušky

1. Jaký byl nejhezčí zážitek za tento rok?

2. Umíte se rychle rozhodovat? Nebo jste ve svém rozhodování laxní a spíš některé věci odsouváte či necháte osudu?

3. Čím byste chtěli v životě být, popř.podařil se vášj sen zrealizovat?

4. Pamatujete si na první knížku, kterou jste přečetli?

5. Dostanete zájezd zdarma jako výhru, a můžete si vybrat místo - kde byste nejraději strávili dovolenou?

6. Kdybyste se mohli vrátit do určitého času (podle vlastního výběru) a něco ve svém životě změnit, změnili byste to?

7. Kniha nebo film? (otázka preferencí. Raději čtete nebo se díváte na filmy? Může být i jiná odpověď)

8. Existuje něco, co se vám v životě povedlo, čeho jste dosáhli vlastním úsilím a na co můžete být pyšní?

9. Brak versus umění. Dáváte přednost jednomu či druhému?

10.Potkáte Boha a on vám povolí jednu otázku, na kterou odpoví. Jak by zněla?



11. otázka dodatečná - nemusíte na ni odpovídat
Podařilo se vám ve svém životě někomu pomoct, nebo někoho zachránit? (Myslím opravdový stav nouze, ne jen přenést babičce tašku z obchodu...)

Podobný článek před rokem - Blogové letadlo

 

 

 

 

K otázkám a odpovědím zvu tyto blogery a blogerky:


Em Zet

Mniška Tefohe

Robka

Miloš

Erička

Bekky

Bludiččka

Frypat

DK

Mia Karinga

A další!

Zvu každého, kdo se chce zúčastnit. Úmyslně jsem nenominovala mé staré dobré návštěvníky, ne proto, že bych je opomíjela, ale vím, že tato hra letěla už loni a že mnozí z nich se jí zúčastnili.

Takže, jestli se do toho chcete dát znovu a třeba si těmi otázkami a odpověďmi prověřit, jak moc jste se změnili nebo nezměnili, můžete se chytnout i této výzvy. Dotazníková hra je otevřená každému, kdo má zájem!

Beatricie, Ruža z Moravy, VendyW, Intuice, Malkiel, Kitty, Beverly, Mengano, Ivet, Helena, Lauralex, Le fille Ash, Liliana Landštejnská, Kerria, Lofn, Lucerna, Punerank, Rezzy, SignoraA, TlusŤjoch, Šárka, Pižlík1, Skříteček 2, Annapos, Dauma, Pufflie, Valin...

a prakticky kdokoliv, kdo chce.

Je to vaše!

P.S. k jednomu dotazu - tuto dotazníkovou hru můžete vypsat na svém blogu, nemusíte do komentářů. Jde o třikrát deset otázek a odpovědí.




P.S. nominaci jsem získala i od naší milé Kariol, ale první mě oslovila Magicforever, a protože těch otázek a odpovědí by bylo příliš, otázky Kariol bych dala do dalšího článku, sólo.
Ještě mám v paměti, že blogové letadlo mi loni poslala jiná blogerka, ale ke své hanbě musím přiznat, že jsem si je kamsi uložila a teď je nemůžu najít. Asi pohledám oblíbené blogy, zalovím v archivních vodách, a uvidím...
(Takže k prásknutí na mě jsem měla připsat i to, že jsem silně sklerotická. Ale na to jsem úplně zapomněla...)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat