čtvrtek 13. května 2010

Čekání na veterináře

13.5.2010

Včera byl docela náročný den - měla jsem objednaného veterináře na uspání pejska. Ládujíc se od rána prášky na uklidnění, doplnila jsem navečer několika fernety. (Veterinář měl totiž přijet až večer).
Ta šílená kombinace prášků a alkoholu mi naprosto nic neudělala, adrenalin byl asi tak rozpumpovaný, že to zvládl ... Ne, nejsem alkoholinka, a prášky si taky normálně neberu - a rozhodně tuto kombinaci nedoporučuji - ale tato situace (utracení pejska) mě psychicky hrozně odrovnávala. Kdybych to měla popsat líp, nejraději bych utekla... ale to se nedá. Pejsek byl navíc včera v mimořádné pohodě, až jsem si říkala kruci, nespěchám moc?

(Pro vysvětlenou, pejsek už má asi na patnáctý rok, takže je starý a nemocný a občas špatně chodí a občas taky chodí dobře. Baštit mu chutná... takže těžké rozhodování.)

Takže jsem se užírala celý večer v očekávání příchodu veterináře a v duchu si přála tu hodinu přeskočit...

A co se stalo?
Ten veterinář nepřijel!

Žádné komentáře:

Okomentovat