středa 12. května 2010

Malá mořská víla, ale s chobotničkou

12.5.2010

Včera jsem zkoušela nejen v PhotoFiltru, ale i v Picassa, který nabízí také různé možnosti...

Namátkou jsem vytáhla jeden starší obrázek - černobílý a vytečkovaný fixkou nebo nějakým popisovačem. Už je to vážně dlouho...

A z původního černobílého obrázku se povedly docela zajímavé barevné variace (až mi ten první, originální, připadá neumělý a nepovedený. Ale - pořád je na prvním místě...

Původní obrázek
























Jako ve snu...























Vodní variace























Reliéf























Mírně zamženo























Variace black and white























Psychedelická šílenost...


7 komentářů:

  1. Krásný i po letech a jak koukám na to datum vydání, čtyři dny nato se nám narodil Matýsek 😊. To byly časy! 🙃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je taky úžasná vzpomínka! a neuvěřitelné, jak ten čas letí.

      Vymazat
  2. Mě vždycky tyhle úpravy dostanou! Kolik možností. Vodní variace je taková docela hororová. Moc pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudeš tomu věřit, ale mě taky. Dnes bych je ani nemohla udělat, protože polovina těch programů je zpoplatněných, a jak jsem přišla na pár článků, kde jsem dávala upravované fotky, sama jsem nechápala, jak jsem to dala dohromady. Protože jsem upravovala také už upravené fotky, takže finální podoba byla vážně nečekaná... i tyhle přijdou na řadu, i jako éra, kteoru jsem měla, stejně jako jeden čas éra vytváření videí, nebo malování hedvábných šátků.

      Vymazat
    2. Já zase nepřestávám žasnout nad tvou schopností psát, povídky, co jsem u tebe četla, byly jedny z nejlepších a rozhodně by skvěle zaperlily v některých našich antalogiích.

      Vymazat
  3. Podívala jsem se na datum vydání a přesně mu odpovídá obrázek psychodelický, tak nějak jsem se před 10 lety zmítala v životě.
    Hrát si, je umění a každý to nedokáže.
    Nikdy jsem v sobě neměla hravost, ani to dítě nikdo nepodporoval, takže tohle skutečně dokážu ocenit !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavý přenos a zajímavá shoda.
      Zaujala mě věta o hravosti - opravdu ne?
      Každý jsme na něco dobrý, Pavel T. zas dává do kupy originál fotobásně, určitě jsi v něčem hravá i ty.
      A děkuji za ocenění, potěšilo.

      Vymazat