sobota 15. května 2010

Přeběhla mi přes cestu bílá kočka

15.5.2010

Přeběhla mi přes cestu, bílá micinka s bleděmodrýma očima a tříbarevným ocáskem. Kočička už byla velká, tak doufám, že není  vyhozená z auta a bezprizorní. Vypadala že zatím hlady netrpí, takže...
Tato kočička vypadala docela i ochočeně, koukala se na mě a lehce se otírala o stěnu, div nepředla, Zvláštní micka...

Šla jsem zrovna vyhazovat nějaké staré věci, u nás na dědině byla totiž akce "kontejner", to obec zařídí tak dvakrát - třikrát do roka, aby se na den objevily velké kontejnery a lidi aby tam mohli vyházet binec, staré krámy, co se jim doma nashromáždily a do popelnice se nevejdou...

Nápad s kontejnery se mi líbí, myslím že ušetří hodně životního prostředí a černých skládek. Protože, lidi jsou líní něco odvézt do sběrného dvoru a ještě zaplatit.
Ale, abych jim zase nekřivdila, některé sběrné dvory odmítají vzít věci z jiné vesnice nebo městečka, než jejich vlastní. (Ani kdyby lidi zaplatili.) Je to správný přístup?












(Tahle kočička to nebyla, ta moje měla modré oči...)

Žádné komentáře:

Okomentovat