sobota 22. května 2010

Včerejší procházka - pokračování

22.5.2010

Nedala jsem všechny fotky ze včerejší podvečerní procházky, bylo jich tolik, že jsem to rozdělila na několik částí... Cvakala jsem všude kolem, dokud mi nedošly baterky, ty jsem pak vyměnila (v předtuše jsem si sebou nabalila náhradní), a cvakala dál. Při tom se mi vybavila jedna zmínka o fotografování, clonění, zaostřování a fotografickém umění vůbec, kterou jsem nedávno četla na jednom z blogů...
Necloním, nezaostřuji a nejsem fotografický umělec ani amatér nadšenec... využívám digitálního foťáku a jsem ráda, že jsem objevila možnost přibližovadla (že by ZOOM?). Cvakám spouští a cvakám ráda...

Od splavu jsem pokračovala kolem řeky, směrem k místnímu klášteru, hospůdce Taverně a klášterní aleji. Když je krásné počasí, je to skvělá procházka.
Sluníčko nezvykle svítilo, kolem chodili lidi, dvojičky i mamky s kočárky, kluci i holky,i psi... Cyklisti svištěli po silnici, auta jedno za druhým, provoz jak na Václaváku...

Fotila jsem řeku, kytičky, trávu, oblaka...

 

Žádné komentáře:

Okomentovat