neděle 16. května 2010

Hledáte práci? Dobrý vtip.

16.5.2010 (emailovky)

Tentokrát mi ani nepřišlo mailem, ani jsem nevyčetla v novinách, ale našla na jednom oblíbeném blogu. Chtě nechtě, musím předat dál - a zkusím přidat ještě několik...
Zdroj těchto vtipů:

Na Úřad práce ve Zlíně přijde chlapík a upoutá ho inzerát "gynekologický asistent". Ptá se zprostředkovatele, v čem ta práce spočívá. Úředník vytáhne složku a říká: "No, to přijmete příslušnou dámu, připravíte ji na vyšetření, svléknete spodní prádlo, uložíte na vyšetřovací křeslo, namydlíte rozkrok, oholíte a pak jí jemně vetřete olej na pohlavní orgán. Plat je 24 000 Kč měsíčně. Ale jestli máte zájem, musel byste do Benešova, to je odsud 270 km."
Chlápek se podiví: "Jo tak, ta práce je v Benešově?"
Úředník: "Ne, práce je tady, v Baťově nemocnici ve Zlíně, ale v Benešově momentálně končí fronta zájemců..."

"Pane doktore, večer nemůžu usnout. Musím pořád myslet na tisíc věcí."
"Tak tedy vypijte před spaním sklenku kyselého mléka."
"Pak budu klidně spát?"
"To sice ne, ale budete myslet jen na jednu věc."

Pepíček se ptá otce: "Tati, zasáhne naši rodinu finanční krize?"
Tatínek odpoví: "Finanční krize zasáhne ty, kteří mají peníze. My budeme prostě v prdeli..."


V paneláku ve třetím patře zvoní zvonek.
Paní domu otevře. Za dveřmi chlap se zřejmými problémy s artikulací i stabiltou.
"Pr ... pro ... promiňte madam ... já jen ... že ... že ... mi došel rum ... Tak jsem se chtěl zeptat, jestli je to jenom u mě, nebo v celým baráku."

Mezi islandské vulkány patří Eyjafjallajökull, Hvannadalshnúkur, Grímsvötn, Katla, Snaefelsjökull... Ve světě se pro ně užívá označení sopka, sopka, sopka, Katla, sopka.

Žádné komentáře:

Okomentovat