sobota 29. května 2010

Z deníku zanedbávané manželky

29.5.2010


Pondělí
Já jsem Květa, děva lepá, můj manžel má jméno Pepa.
K půvabům mým je však slepý - ve dne v noci v práci dřepí.
Prostě se jen v práci fláká, tak mne pokec silně láká.
Přezdívku mám přímo skvělou: Tady Myška! Kluci, helou...!
Ozval se mi chlapů ranec. Nejvíc mě však láká Kanec.

Úterý
Zas jsem byla na Atlasu, Kanec chválil moji krásu.
Jen co padlo slůvek lásky! Žádný kecy, žádný zkazky,
vyjevil mi city svoje, na oplátku zvěděl moje.

Středa
Kaneček má mluvu jemnou, dvě hodiny tokal se mnou.
Oznámil mi zprávu cennou: rozvede se se svou ženou!
Jakýpak s tím saky paky: rozvedu se s Pepou taky!

Čtvrtek
S Pepou bude proces krátký. Vše je v rukou advokátky.
Večer potom, v nočním času, kecám s Kancem na Atlasu.
Po třech pivech jsem jak dělo, toužím poznat jeho tělo.

Pátek

Překonávám těžkou krizi: do práce ať Pepa zmizí!
Jen opustil naši sluji, na Atlas se připojuji.
Pod zámkem mi Kanec znova šeptá hrozně krásná slova.
Ještě v noci žehlím blůzku. Zítra máme totiž schůzku!

Sobota

Máme sraz na Václaváku. Kanec přijde v šedým saku,
navíc bude držet růži. Vzrušením mám husí kůži!
Pak ho spatřím. Třeštím oči. Mrtvice snad po mně skočí!
V tu ránu se vzteky klepu, před sebou mám svýho Pepu.........







Tento textík pochází ze skutečné události a zbásnila ho jedna šikovná osůbka, zvaná Yfča.
Báseň i s doprovodným textem najdete na
Doporučuji prohlídku blogu vůbec, Yfča má zábavný styl, spoustu článků, vtipů a postřehů.
Díky, Pavle, za objevení autorky tohoto skvostu!

Žádné komentáře:

Okomentovat