sobota 1. května 2010

První máj, lásky čas - a já jsem tu jen na skok...

1.5.2010

Protože potíže s okem trvají dál (a dnešek vypadal i na zhoršení), jsem tu opravdu jenom na skok - a taky jsem mile překvapena vašimi ohlasy a přáníčky k uzdravení. Moc vám všem děkuji!


A už se těším, až budu moct normálně zasednout a konečně se pobrouzdat po vašich stránkách a podívat se, co je nového...

Včera jsem prošvihla i čarodějnice, přes krásné počasí, u nás se dokonce opékalo a byli pozváni lidi z dědiny, takže to mohl být pěkný večer. Jenže jsem si netroufla.... kouř z ohně, jiskry, prach.

I dnešní májový den je krásný, přes ranní spršku, která u nás byla - venku svítí sluníčko a láká k procházkám nebo projížďkám na kole nebo na on line bruslích...

Takže vám přeji hezký den, s přidáním opět několika krásných fotek...





 

Žádné komentáře:

Okomentovat