sobota 29. května 2010

Jak se zavařuje Photofiltre?

29.5.2010

Kdo čeká hrnce, Deko a zavařovačky, čeká zbytečně... fotofiltr dnes jede na plné obrátky, protože mám ze včerejšího podvečera spoustu nacvakaných fotek. Protože jsem cvakala kdeco, třídění nastalo až později a dnes jsem se bavila s fotografickými programy - díky, Ponořená!
Tak toto jsem psala minulý týden, od minulé soboty uběhlo několik dnů, upravovaných fotek se vylíhlo několik snad desítek, všechny sem nacpat nemůžu, i když bych ráda...

A zatímco si do sluchátek pouštím Hraběte Drákulu od Jirky Schelingera, sázím fotky jako volská oka na paletu...

Z fotek jsem vzala jen výběr, protože všechny sem opravdu nacpat nemůžu (a ani nechci)...
Takže, přehlídka začíná...

 
 















 














Žádné komentáře:

Okomentovat