pondělí 17. května 2010

Bílá kočička, která mi přeběhla přes cestu

17.5.2010

...je asi opravdu vyhozená z auta.
Viděla jsem ji dnes ráno, jak tu obíhá kolem - stálo tu jakési parknuté auto, šla k němu a vyskočila na kapotu. Majitel auta vyšel z obchodu (který stojí naproti nám) a micinka se lekla, seskočila a utekla.
O chvíli později znovu brousila kolem, tak jsem šla pro granulky, že jí nasypu pár, ať má aspoň něco do žaludku - než jsem se vrátila, micka byla pryč.
Obešla jsem ještě nejbližší okolí, kde byl nějaký parčík nebo keř, ale byla pryč. S devátým autobusem zmizela, jako když se vypaří.
Možná se vrací jen v určitou dobu, a věří že páníček se pro ni vrátí?

Takže jsem rozhodnutá - budu občas koukat z okna (pokud nebudu zrovna v práci), občas to zkusím obejít kolem dokola -  a když ji uvidím, zkusím jí dát ty granulky. Je mi jí líto - byla celkem ochočená, teď asi zdivočí. Nebo někde zahyne hladem. Nebo pod autem, nevidím to moc růžově.

Dobrá zpráva je, že se našla ještě jedna paní, která cítí podobně - taky jí nesla něco na zoubek. Říkala naše trafikantka, která má uši a oči všude, kde se co šustne...

Žádné komentáře:

Okomentovat