středa 1. června 2011

Nejsme žádní troškaři a tak máme nový rybník

1.5.2011

V tom bláznivém světě jsem dnes (vlastně včera) objevila, že máme nový rybník.
Všimla jsem si už před několika týdny, že tam popojíždějí auta a bagry.
Ale myslela jsem, že prostě jen něco zarovnávají, a pak, byly tam čerstvě vysázené stromky, tak jsem se domnívala, že jsou to nějaké dokončovací práce.

Mimochodem, ty stromky jsou zasázené moc blízko k sobě, nechápu, čím ti lidi mysleli.
Ale třeba počítají s tím, že za nějakých dvacet let se to vykácí a bude tam nějaký market nebo zatracená montážní hala, protože pokrok muší bejt.



Tohle se mi tak zalíbilo, že jsem parkla kolo u silnice a vytáhla digitál...
pár fotek s místní krajinou plus fungl založený mokřad



























Jako v létě



























Trochu nezřetelná, ale zaujala mě ta barva oblohy



























První pohled na krajinu aneb Domove líbezný



























Druhý z pohledu na krajinu



























Dnes polňačka, příště možná nová alej - nebo fotka pro pamětníky aneb jak to tu kdysi vypadalo



























Ten nový kačák. Nebo rybníček pro ryby?

Žádné komentáře:

Okomentovat