čtvrtek 16. června 2011

Připadám si totálně vypatlaná

16.6.2011

Už několikátý den (nebo snad týden?) se ve mně odehrává cosi, co jsem dlouho nezaznamenala.

Totální prázdno.
Výprodej myšlenek! Ale u výprodeje myšlenek by měly nějaké myšlenky být!

Slunce mi asi vypaluje mozek. Nebo je to prostě souhra okolností?
Celkově na blog není tolik času. Je jaroléto, kytky na zahrádce (i když u nás spíš minizahrádce) řvou o vodu, plevel zase dobývá nová stanoviště a drze se na mě šklebí a já si říkám - vyplít, nevyplít?
Občas se namíchnu a kopnu do té hlíny promíchané s kamínky a motyka úpí a skřípe. Smiluju se nad ní a okopu to jen nahrubo. Moje minizahrádka by asi neaspirovala do soutěže Zahrada roku... spíš bych byla zralá na Zlatou malinu, nebo možná cenu Bodlák roku.

Už třetí rok po sobě se chystám vymalovat si pokoj. Ale když si představím to stěhování nábytku, vyskládávání knížek, cédéček a dévédéček, podlamujou se mi kolena a nadšené malířské myšlenky se zbaběle klidí zas do mozkových komůrek, kde se potupně zamknou na tři západy a klíč schovají na nepřístupné místo.
Kupodivu, stěhování šatstva je nejmenší problém.

Jsem tak utahaná, že se mi ani do kina nechce!
A zatímco klapu tato písmenka a pomalu skládám slova, přepadá mě únava a nevím,jestli vůbec článek uložím.
To je hotovo.
Stejně tak hotovo je, že když jsem před chvílí chtěla napsat článek (jiný!), nemohla jsem ani vymyslet nadpis.
A připadala si totálně vypatlaná a tupá jak balvan. Místo mozku vatu a myšlenky a nápady jsou tou vatou omotané.
Začínám zívat... Dobré znamení.
Prý se tím okysličuje mozek...

Ale aby to nebyla taková nuda, přidala jsem dnes minianketku. Kdo chce, nechť si ťukne odpověď, která mu vyhovuje. Jestli má nějakou jinou, nechť se o ni podělí v komentáři...

Přeji hezký líný večer!




Žádné komentáře:

Okomentovat