čtvrtek 2. června 2011

Autolékárničky

2.6.2011 (emailovky)

...Jak to bylo s autolékárničkami.....

Kancelář poslance ČR

"Nazdáár, ty vole, tebe už sem neviděl..., že se neozveš, co máma,
už je to je lepší? Dáme vizoura?"
"Čus, jo, díky, je jí líp. Nalej. Ale proč sem tady. Potřeboval bych
nějaký rito, ty dva hotely, cos mi dal loni, už jsem dostavěl, neni co
dělat".
"Hm, to nebude tak lehký, už nejsem na místním rozvoji, letos mi
dali dopravu, do tý ty nic neděláš. Píše vizour, co?"
"Ty vole, to neni problém, za dvě hodinky sem tady se živnostňákem
na co chceš, hlavně když to posype."
"Tak se na to podíváme. Chceš stavět silnice?"
"Ne, silnice ne, Bárta teď blbne v Ústí, bůhví, kdy by se dostal i k
nám..."
"To je fakt, nebudeme ho dráždit. Tak co díry v silnici, řekneme, že
máš nejlepší maltu a budeš záplatovat. Už jsi stavěl, na to nebudeš
potřebovat ani nový papíry."
"Jenže, ty vole, mě už ta zedničina nebaví. Tam sou hovno lidi, s
cikánama nevíš, jesli ti přijdou do práce a Ukrajinci to samý - nemá to
pořádný papíry a furt dohadování s těma imigračníma blbečkama."
"To je fakt, na to dáme další kolo! Ty vole, mám to! To je paráda!
Nakoupíš si obvazy a takový ty pičoviny a budeš z nich skládat lékárny do
aut! Dyť je to jednoduchý! Nakoupíš to řekněme za kilčo, prodáme to za, no, ať
nežeru za 3 kila a ňáký drobný, takže vejdělek na jedný lékárně bude třeba stopade. V
republice je asi šest a půl mega aut, podej mi tu kalkulačku, to
máme ... do prdele, votevřeme další flašku!!"
"Ale lidi už lékárničky maj, ne?"
"Seš blbej, nebo co? Řekneme, že komise pro ... třeba nehodovost ...
došla k závěru, že v lékárně musí bejt nová restuta ... resituč .... no
prostě ta maska a lidi si budou muset koupit novou!"
"A ty víš, jak to protlačit? Rozumíš, kolik to bude stát?" "Neměj
péči, při tom, co si nahrábneš, tě to ani nezasvrbí."
"Tak fajn, na naše ..."
"Na nás!"
"Ty hele, jenže to je taková jednorázovka, za půl roku mě tady máš
zase."
"Ty vole, to je fakt. Tak potom uděláme vopravdickou komisi, tam si
sednu já a seženu ňáký známý a my potom dojdeme k závěru, že s tím lidi
neumí pracovat a uděláš zase nový lékárničky."
"A lidi budou zase kupovat. Ještě, že tě tady mám."
"Vždyť proto sem tady, ty vole, pro lidi, ne?"








Žádné komentáře:

Okomentovat