sobota 18. června 2011

Jak jste hádali - FFP

18.6.2011 (filmotéka)

Chtěla bych poděkovat všem zúčastněným za první prázdninové filmové hádání.

Přestože výsledky byly různé, šlo hlavně o hru a jsem ráda, že někteří se zapojili s chutí a někteří měli aspoň snahu.

Vaše odpovědi jsem upravila jen formálně, posunutím do řádku, a seřadila podle počtu uhádnutých odpovědí. Tady jsou:

Naďa:
Téměř všechny mám na DVD:
1 Eva tropí hlouposti, 2 Dívka v modrém, 3 Když Burian prášil, 4 Kristián, 5 Mravdnost nade vše, 6 Anton Špelec ostrostřelec, 7 Pytlákova schovanka, 8 Ať žije nebožtík, 9 To neznáte Hadimršku, 10 Hostinec u kamenného stolu, 11 Cesta do hlubin študákovy duše, 12 Hotel Modrá hvězda, 13 Ducháček to zařídí (Konto X), 14 Nebe a dudy, 15 Roztomilý člověk
Klasika!
- Naďo, naprostý úspěch, všechny filmy beze zbytku uhádnuty. Jsi skvělá, jsi skvělá, gratuluji!

Janah:
Děkuji za pozvání k hádání, když já jsem ale hrozný sklerotik na názvy!
1. Eva tropí hlouposti - 2.Dívka v modrém?
3 ?? Něco mi to připomíná, ale né a né to naskočit - Kdybych byl tátou??,tam byla Karlička
4.Valentin Dobrotivý ??? - 5.Mravnost nadevše -
6. Nějaký Burian , ale jaký? 8-O Anton Špelec ostrostřelec?
7.Pytlákova schovanka aneb šlechetný milionář - 8.Ať žije nebožtík - 9.Velbloud uchem jehly
10.Hostinec u Kamenného stolu (můj oblíbený) ;-) - 11.Cesta do hlubin študákovy duše
12.Hotel Modrá hvězda - 13.Ducháček to zařídí - 14.Nebe a dudy - 15.Roztomilý člověk
Vše ale bez záruky, hlavně ta 3. ;-) :-D Jinak děkuji za fajn zábavu.
- Janah, dvanáct filmů perfektně, oceňuji úplné znění filmu Pytlákova schovanka, na to jsem sama nevzpomněla. Gratuluji!

Romi:
Napíšu jen ty co vím..všechno určitě znám, jen si nevzpomenu na název filmu:(
1. Eva tropí hlouúposti - 2.Dívka v modrém - 3. - 4.Kristián - 5.Mravnost nadevše
6.Anton Špelec, ostrostřelec - 7.Pytlíkova schovanka - 8. - 9. - 10.Hostinec u kamenného stolu
11.Cesta do hlubin študákovy duše - 12. Hotel Modrá hvězda - 13. - 14. Nebe a dudy
15.Roztomilý člověk
- Romi, jedenáct filmů jsi uhádla. Gratuluji!
Bonus: Pytlíkova schovanka mě rozesmála, ale beru to za správný název filmu, každý se může upsat...

Barbiegrrrl:
1) Eva tropí hlouposti - 2) Dívka v modrém - 3) Když Burian prášil - 4) Kristián
5) Mravnost nade vše - 6) Anton Špelec ostrostřelec - 7) nevím - 8) nevím
9) něco s Burianem, ale nemůžu si vzpomenout co přesně, možná Ducháček to zařídí
10) Hostinec U kamenného stolu - 11) No tak buďto Škola základ života nebo Cesta do hlubin študákovy duše - 12) Můj milovaný Hotel modrá hvězda:) - 13) nevím - 14) možná Kdybych byl tátou - 15) Roztomilý člověk
- Barbiegrlll, podařilo se ti uhádnout deset filmů (Cestu do hlubin... jsem ti započítala jako uhádnutý). Pěkný výsledek a já gratuluji a děkuji za účast v hádání!

Beatricia:
1. Eva tropí hlouposti - 2. Dívka v modrém - 3. Nevím - 4. Kristián - 5. Mravnost nade vše
6. Anton střelec ostrostřelec - 7. Pytlákova schovanka - 8. Holka nebo kluk - 9. Nevím
1O.Hostinec u kamenného stolu - 11.Cesta do hlubin študákovy duše - 12.Hotel Modrá hvězda
13.Nevím - 14.Řeka čaruje - 15.Nevím
- Beatricie, i ty jsi uhádla pěknou řádku filmů, počtem 9. Gratuluji ti!

Janinka:
Jako dítě jsem se každou neděli koukala na filmy pro pamětníky, ale to už je fakt dávno... takže jsem toho moc nepoznala... 8-O :-D
1. Eva tropí hlouposti - 4. Kristián - 5. Mravnost nade vše - 12. Hotel Modrá hvězda
Číslo 14 mám před očima, ale na název si nevzpomenu, ani kdyby mě mučili... :D
- Janinko, 4 filmy dobře. Ale ne každý je zná, takže i to je príma!

Lúthien:
Tak to bylo fakt těžký :D Skoro nic nevím. Tak aspoň něco:
3. Baron Prášil (možná)
7. Pytlákova Schovanka
10. Hostinec U Kameného stolu
- Lúthien, děkuji za pokus, uhádla jsi tři, ale uhádla jsi je dobře. Film pod číslem 3 se jmenuje Když Burian prášil, ale uváděl se i pod názvem Baron Prášil, takže jsi to měla dobře.

Signoraa:
Filmy pro pamětníky nejsou vůbec mojí silnou stránkou. Takže budu za neználka a vím jen že:
1. Eva tropí hlouposti - 6. Anton Špelec, ostrostřelec - a 7. je film s Oldřichem Novým, jehož název si nepamatuju.
Je to ostuda, ale negůglila jsem, nikde jsem nepátrala, jen jsem listovala svou děravou pamětí.
Jo, kdyby na tohle odpovídala moje sestra, ta je znalec a navíc prvorepublikové filmy jsou jejím hobby.
- Signoraa, jsem ráda, že ses aspoň pokusila, chtěla jsem právě to, abyste si zkusili svoje znalosti přímo z hlavy, bez nějakého vyhledávání v Youtube nebo pouštění si filmů (to by stejně asi nikoho ani nenapadlo, pustit si 15 filmů může jen takový cvok jako já, haha...

Tomáš:
Tak tady jsem úplně mimo. Jen si myslím, že č.6) je něco s Burianem a č.11) bych řekl, že je Škola základ života.
Jinak fakt nevím. Až bude nějaká sportovní soutěž, nebo novo filmová, tak bych své šance viděl lépe. :D
- Tome, šestku jsi uhádl napůl, správně máš, že je to s Burianem, a je to film Anton Špelec Ostrostřelec. Jedenáctka byl sice film ze študáckého prostředí, ale jmenoval se jinak. Nevadí, jsem ráda, žes to aspoň zkusil! (Další filmy už budou z další doby, třeba se ti bude příště líp hádat.)

Čajovna pro ženy:
já vím snad jenom první..podle tohoto:
Ty jsi chtěla loupit?
Eva tropí hlouposti
- Čajovna pro ženy: jeden, ale přesně! Je opravdu nepřehlédnutelný a vidím, že se dobře zapsal u více lidí... Děkuji za účast a za pokus!




Komentáře

1 Janah Janah | Web | 18. července 2011 v 1:20
Gratuluji vítězce s neomylnou pamětí :-)
2 Beatricia Beatricia | Web | 18. července 2011 v 7:58
Děkuji za vyhodnocení, bylo to zajímavé. Paměť je zrádná. :-D  :-D
3 Naďa Naďa | Web | 18. července 2011 v 8:20
Díky, Vendy, jsem velká milovnice starých filmů, i těch pitomoučkých, které jsi do hádání nezařadila :-)
Odměnu si stáhnu k sobě a až přijdu na to jak, tak si ji vyvěsím u sebe na blogu. :-)
4 Lúthien Lúthien | Web | 18. července 2011 v 8:54
Jéé, já jsem ale dobrá! :D "Zavřere oči, odcházím" To je nejlepší hláška xD
5 Jarka Jarka | Web | 18. července 2011 v 9:33
Ta Naďa, je prostě neuvěřitelný znalec filmů!!
Velká gratulace, za stoprocentní úspěch! :-D  ;-)
6 signoraa signoraa | Web | 18. července 2011 v 14:59
Gratuluji Nadě - máš můj hluboký obdiv  za znalosti.
A moc děkuji Vendy za soutěž, i když ... nebyl to právě můj šálek kávy. :-D
7 Janinka Janinka | Web | 18. července 2011 v 15:02
TeĎ už to vím, Nebe a Dudy to jsou! Gratulka Nadě, tohle bych nedala :D.
8 Tomáš Tomáš | 18. července 2011 v 16:47
Gratuluji vítězům. Diplomy jsou moc hezké, suprácké.
Krásnej úspěch :D  :D Já to vzal podle toho Kubertena, nebo jak se jmenoval :D  :D
9 lucymaroszova lucymaroszova | Web | 18. července 2011 v 16:53
Všem moc gratuluji=o)
Příznávám se,já bych neuhadla ani jedno :D
Pro mě  by to bylo velice těžké...
10 Berry Berry | Web | 18. července 2011 v 17:19
Všem moc gratuluji a obdivuji je, jediné, co jsem zhruba tušila, ale nevěděla název, byla Cesta do hlubin študákovy duše.
Vendy, udělala jsi přenádherné diplomy, tematické.. :-) Takové se ti dlouho nepovedly... :-)
11 Berry Berry | Web | 18. července 2011 v 17:19
Ještě dodatek, tím nechci říct, že ostatní nejsou nádherné, ale tyhle jsou tak nějak... Prostě o kousek lepší 8-)
12 Romi Romi | Web | 18. července 2011 v 20:03
Gratuluji absolutní vítězce a všem ostatním! Děkuji za krásný diplomek ;-)
13 Fredy Kruger Fredy Kruger | 18. července 2011 v 22:00
Řev z bytu : " Nelze !... tohleto !
říkám vám, máte vymleto !
... takhle mne prudit ... bestie " !
( To John Chuuy  když se nalije,
hádá se s rádiem !   tak je to !
14 Labanda © Labanda © | Web | 19. července 2011 v 6:36
krásné diplomky a chytří človíčci, chtěla jsem to též zkusit, ale nedostala jsem se k tomu spíše jsem pozapomněla :( promin mi :( máš pravdu, že se to musím naučit a pár lidí mě i varovalo, ale zkazil si to a prostě už nikdy víc, i když přijde s prosíkem, jak říká Dáda on vsází, že polevim, ale né já nepolevim!!! Jsem od té doby zocelněná!!!! Už to mám pohromadě, jen voda mi chybí, ale tak tu hned snad neodpojí a já to 14dní dám dohromady ;-) dům a zbytek složenek zaplatí dnes švagrová, včera jsem jim to dala, já to nestíhám, tak musím obtěžovat je :-( :-) ale já jsem už trochu popálená poslední měsíce víc než je zdrávo, ale mě to neva, asi jsem to potřebovala pořádnou facku, abych se probudila :-) a zbytek věcí nedostane dokavad nevrátí co dluží!!!! :-* nestíhám moc tak se omluvuji zlatí že neobíhám jak by se mělo :-( ;-)
15 Beatricia Beatricia | Web | 19. července 2011 v 9:23
Už jsem si stáhla diplom a poněkud zmenšený ho dám pak na blog. Děkuji. :-)
16 vik vik | Web | 19. července 2011 v 10:38
Jé a já to propásl. Bude ještě někdy něco takového ? :-?
17 Vendy Vendy | Web | 19. července 2011 v 14:04
[16]: Bude - a brzy!
[15]: Jsem ráda, že se ocenění líbilo...
[14]: Labi, drž se!
[13]: Ó, díky za návštěvu poetickou! 8-)
[11]: Jasně, jasně... :-D
Všem děkuji za milé komentáře a vaše gratulace vítězům i účastněným. Jsem ráda, že se hádání líbilo, a připravuji další kolo... :-)
18 Berry Berry | Web | 19. července 2011 v 17:55
[17]: No fakt :-).
Na další kolo se těším, třeba už budu něco vědět.
19 Beatricia Beatricia | Web | 19. července 2011 v 22:38
Díky za pochvalu mlžných obrázků. Máš pravdu z uměleckého hlediska, že ten  třetí obrázek s postavami je tam navíc. Jinak ještě jednou děkuji za výborný diplom, už jsem ho publikovala. :-)
20 eliade eliade | Web | 20. července 2011 v 20:53
Klobouk dolů před těmi, co vůbec něco uhádli... To já bych teda nevěděla nic...
21 Mniška Mniška | E-mail | Web | 21. července 2011 v 16:12
Gratuluji všem, vypadá to, že jsou tu mnozí znalci. Původně jsem se také chtěla účastnit, ale já vůbec moc s filmy nekamarádím a když jsem pak viděla, že se jedná o černobílé, tak to tuplem. Neříkám, že se občas nepodívám, viděla jsem jich pár, ale tady bych prostě nevěděla vůbec nic a s ničím je těžké se zúčastnit :) takže ještě jednou gratuluji všem znalcům, opravdu klóbrc až k podlaze
22 Tracy Tracy | Web | 23. července 2011 v 15:52
Nádherné dárečky. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat