čtvrtek 30. června 2011

Dialog s jahodami

30.6.2011

A z Dialogu s vesmírem jsem se vrátila do reálu a zahájila dialog s jahodami.
Možná to byl spíš monolog s jahodami, protože se nějak nevyjadřovaly.
Možná jsem měla napsat, že to byly jahodové orgie...

Protože jsem tento týden měla štěstí a možnost koupit od náhodného prodejce několik krabiček borůvek, a protože prodával i krásné zralé maliny, neodolala jsem a přikoupila několik mističek malin.
Byla to jasná výzva, borůvky a maliny pohromadě!
Chtělo to dodat jahody, nákup jsem uskutečnila druhý den (u jahod jsem se skromně omezila na pouhé kilo).

Nebudu otravovat popisem další marmelády, kterou jsem ještě dnes ráno vyrobila. Stačí jedno - jahody, maliny a borůvky. Jestli bude stejně dobrá jako ta minulá, nevím, protože poměr jahod a toho ostatního byl jiný - nějaké jahůdky jsme totiž včera zlikvidovali v podobě zpěněného jahodovo-borůvkovo-malinového koktajlu.
Ale byl vážně výborný!

Jahůdkové obrázky krok za krokem:






Skleničky jsem posbírala postupně, původně se v nich skrývaly fantastické marmelády z Francie.
Tedy, aspoň doufám, že to bylo z Francie...

Žádné komentáře:

Okomentovat