pondělí 13. června 2011

Můj synovec je možná talentovaný

13.6.2011

Vždycky si říkám, že toho mého synovečka jednou přepadnu a donutím vydat všechny své poklady.
Zatím se mi podařílo spíš ho přesvědčit, aby mi něco sám daroval...
a jsem ráda, že mi něco z toho, co namaluje, věnuje.

Protože můj synovec rád čmárá a maluje. Má však přitom docela svérázný způsob malby. Dá se říct, že je detailista a má trochu abstraktní myšlení...

Jak abstraktní bude za pár let, uvidím. Zatím však mám několik jeho obrázků a snad se mi podaří je zachovat. Až mu bude jednou více, s chutí mu tyhle obrázky ukážu...

Malá výstavka letadel. Vpravo ruka umělcova...
























Detail 1














Detail 2






























Svatý na mostě. Ale nevím, jaký..



































Zajímavé cosi. Raketa? Nebo podmořské plavidlo Nautilus?
K tomu ještě přidatný obrázek. Znak?
Pozn. - když se podíváte pozorně, tak na spodním obrázku má vkresleno i své jméno. Jen je to tady méně zřetelné než na originále...



Žádné komentáře:

Okomentovat